Strona główna > Przetargi > Unieważnione > 2013 |
zamówienie na: |
Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Bągart |
zamawiający: | Gmina Kijewo Królewskie |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | RGK.271.7.2013 |
wartość: | poniżej progów unijnych |
termin składania ofert: | 5 września 2013 10:00 |
przyczyna unieważnienia: | Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
Kijewo Królewskie, 20.08.2013r.
nr sprawy: RGK.271.7.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- roboty budowlane
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kijewo
Królewskie Wójt Gminy Kijewo Królewskie , ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo
Królewskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6867056, faks 56 6867056.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kijewo.pl,
www.bip.kijewo.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Bągart.
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Bągart.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana
istniejącego poszycia z płyt cementowo-azbestowych na blachę trapezową
powlekaną wraz z wykonaniem łacenia i ułożenia folii paroprzepuszczalnej,
wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz montaż wiatrownic,
- docieplenie dachu w części świetlicy wełną mineralną i ułożenie foli
paroizolacyjnej wraz z demontażem istniejącego ocieplenia i zabezpieczenia
istniejącej drewnianej konstrukcji dachu preparatami solowymi, - demontaż
istniejącej podsufitówki z płyt sklejkowych i wykonanie sufitu podwieszanego z
płyt GKF gr. 12,5mm na konstrukcji metalowej wraz z malowaniem płyt GKF farbą
emulsyjną, - częściowa wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej na
PCV, - montaż wywietrzaków dachowych średnicy 200mm na podstawie wraz z montażem
przewodów i kratek wentylacyjnych, - montaż grzejników elektrycznych
konwektorowych o mocy max. 2000W, - dostawa i montaż drewnianych lub
drewniano-metalowych ławkostołów w ilości 5 szt, - dostawa i montaż stalowych
koszy na śmieci w ilości 2 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2013.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 2000,00 zł
Wadium może być wnoszone w jednej z
form określonych w art.45 ust 6 ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić
należy przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Brodnica, Oddział
Chełmno Nr 34 9484 1163 2726 0751 0636 0033
Uwaga: Wadium wnosi się przed
upływem terminu składania ofert. Za termin wpłaty wadium uznaje się termin
wpływu na rachunek Zamawiającego. Wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po
wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego
oferta została wybrana. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wykonawca na
wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 nie uzupełnił brakujących dokumentów
,oświadczeń lub pełnomocnictw chyba ,że udowodni, że wynikało to z przyczyn nie
leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wykonawcy, którego
oferta została wybrana, jeżeli:
1/ odmówił podpisania umowy na warunkach określonych
w umowie,
2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy do
dnia podpisania umowy,
3/ zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
· przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
· przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi i udokumentuje, iż wykonał (zrealizował i zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zadania, polegające na: budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych wielorodzinnych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj. minimum: kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy,
- przedmiar robót,
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
1) gdy
konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze
zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany
wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w
związku z:
a) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych
warunków klimatycznych lub,
b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów
Kodeksu cywilnego lub,
c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub,
d) wstrzymaniem
prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez
Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kijewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kijewo Królewskie, ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo Królewskie.
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kijewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kijewo Królewskie, ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo Królewskie.
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2013 godzina
10:00, miejsce: Urząd Gminy Kijewo Królewskie, ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo
Królewskie, pokój nr 11 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w biuletynie UZP pod nr 335908-2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Dokumenty:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ (zał. nr 1, 2, 2/1, 3, 7, 8, 9)
pobierz (204kB)
- Wzór umowy (zał. nr 4)
pobierz (112kB)
- Przedmiar robót (zał nr 5)
pobierz (65kB)
- Elementy dokumentacji technicznej - rzut przyziemia (zał. nr 6)
pobierz (92kB)
- Elementy dokumentacji technicznej - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( zał. nr 6)
pobierz (167kB)
- Odpowiedzi na zadane pytania z dn. 02.09.2013r.
pobierz (32kB)
metryczka
Opublikował: Michał Melerski (20 sierpnia 2013, 16:24:08)
Ostatnia zmiana: Piotr Cichy (5 września 2013, 13:01:05)
Zmieniono: Dodanie informację o unieważnieniu postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1800