Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2012 |
zamówienie na: |
Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Kijewo Królewskie- zima 2012 |
zamawiający: | Gmina Kijewo Królewskie |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | RGK.271.1.2012 |
wartość: | poniżej progów unijnych |
termin składania ofert: | 20 stycznia 2012 10:00 |
wynik postępowania: | Wybrana oferta: Piotr Zaskurski, Trzebczyk 7, 86-253 Kijewo Królewskie. Uzasadnienie wyboru: oferta najkorzystniejsza, spełniająca warunki udziału w postępowaniu i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wybrana zgodnie z kryterium oceny ofert: cena - 100%. |
Kijewo Królewskie, dn. 12.01.2012 r.
RGK.271.1.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
usługi
usługi
Przedmiot zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Kijewo Królewskie- zima 2012.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kijewo Królewskie Wójt Gminy Kijewo Królewskie , Urząd Gminy Kijewo Królewskie 15, 86-253 Kijewo Królewskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6867056, faks 056 6867056.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kijewo.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Kijewo Królewskie- zima 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: Usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Kijewo Królewskie w okresie zimy 2011/2012 w następujących miejscowościach: część Bajerza, Trzebcz Królewski i część Trzebcza Szlacheckiego polegające na ich odśnieżaniu. Do wykonania powyższego zadania wymagany jest ciągnik o mocy min. 100 KM z napędem na cztery koła wyposażony w następujący osprzęt odśnieżający: - pług odśnieżający jednostronny lub dwustronny ogumiony o szer. min. 2 m.. Dopuszcza się również odśnieżanie koparko - ładowarkami. 1.Wykonanie usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kijewo Królewskie oraz dróg dojazdowych wewnętrznych, parkingów i placów publicznych polegających na ich odśnieżaniu ( zgodnie z załącznikiem mapowym z zaznaczonymi drogami załącznik nr 6). 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca rozpoczął odśnieżanie danej części zadania w ciągu max. 1 godz. od telefonicznego zawiadomienia go przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. 3. Zastrzega się minimalną szerokość pasa odśnieżania, która winna wynosić 3,5 m oraz wykonanie mijanek (zatoczek) w odległości nie mniejszej jak 400 m. 4. Wezwanie Wykonawcy może nastąpić w każdym dniu tygodnia (także w niedzielę i święta). 5. Operatorzy sprzętu powinni być wyposażeni w telefony komórkowe w celu utrzymania łączności w trakcie wykonywania prac. 6. Sprzęt winien być sprawny technicznie i posiadać aktualny przegląd techniczny oraz posiadać wymagane przepisami oznakowanie w tym zakresie (m.in. żółta lampa błyskowa). 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim przez wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia tj. miejsca i zakresu usługi uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 9. Rozliczenie ilości wykonywanych prac następować będzie na podstawie dziennych kart pracy sprzętu potwierdzonych podpisem upoważnionego pracownika Urzędu Gminy w Kijewie Królewskim. 10.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, staranność, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie minimum 1szt. sprzętu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej sprzętu (lub innego dokumentu) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kijewo.pl, bip.kijewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kijewo Królewskie 15 86-253 Kijewo Królewskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kijewo Królewskie 15 86-253 Kijewo Królewskie sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w biuletynie UZP pod numerem 11384-2012 w dniu 12.01.2012 r.
Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Dokumenty:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (zał. 1, 2, 2/1, 2/2, 3, 7) pobierz (201kB)
- Wzór umowy (zał. nr 4) pobierz (50kB)
- Mapka (zał. nr 6) pobierz (3482kB)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (187kB)
metryczka
Opublikował: Piotr Cichy (12 stycznia 2012, 16:40:11)
Ostatnia zmiana: Piotr Cichy (27 stycznia 2012, 14:39:56)
Zmieniono: Dodanie zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2034