09.12.2022 r. - ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. organizacyjnych i ds. kadr

Urząd Gminy Kijewo Królewskie 
ul. Toruńska 2 
86 – 253 Kijewo Królewskie 
tel./fax (56) 686-70-56 

Ogłoszenie o naborze 
na wolne stanowisko urzędnicze 

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych 
(Dz. U. z 2022 r. poz. 530) 

Wójt Gminy Kijewo Królewskie 
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze 
w Urzędzie Gminy Kijewo Królewskie: 

podinspektor ds. organizacyjnych i ds. kadr 

I. Wymagania niezbędne: 

1) obywatelstwo polskie; 
2) wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane w zakresie prawa pracy, administracji);  
3) udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy zawodowej;  
4) znajomość zasad prowadzenia dokumentacji kadrowej;  
5) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania biurowego;  
6) umiejętność samodzielnego redagowania pism urzędowych oraz interpretowania przepisów prawa; 
7) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
8) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;  
9) nieposzlakowana opinia; 
10) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku. 

II. Wymagania dodatkowe: 

1) znajomość przepisów prawnych obowiązujących na wymienionym stanowisku, a w szczególności: 
a. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, 
b. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 
c. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, 
d. ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, 
e. Statutu Gminy Kijewo Królewskie; 
2) umiejętność planowania i organizacji pracy;
3) umiejętność pracy w zespole; 
4) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań; 
5) rzetelność, obowiązkowość, systematyczność, dyspozycyjność, terminowość i skrupulatność; 
8) wysoka kultura osobista. 

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) Obsługa sekretariatu wójta gminy: 
1. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. 
2. Obsługa poczty elektronicznej urzędu. 
3. Obsługa centrali telefonicznej i innych urządzeń biurowych. 
4. Przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi, wnioski i petycje. 
5. Prowadzenie rejestrów (m.in. skarg, wniosków i petycji, delegacji służbowych, faktur wpływających do urzędu, wydanych zarządzeń wójta gminy, pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez wójta gminy, instytucji kultury). 
6. Przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań. 
7. Protokołowanie spotkań i zebrań. 
8. Prenumerata czasopism.  
9. Zamawianie i zakup materiałów biurowych oraz środków czystości. 
10. Prowadzenie gospodarki drukami, formularzami i art. biurowymi.  
11. Zamieszczanie pism, informacji, komunikatów, plakatów, itp. na tablicy ogłoszeń urzędu oraz informacji i dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej. 

2) Prowadzenie kadr: 
1. Kompleksowe prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników urzędu gminy. 
2. Przygotowywanie umów o pracę i umów zleceń do akceptacji pracodawcy. 
3. Prowadzenie ewidencji związanej z dodatkami za wysługę lat i nagrodami jubileuszowymi. 
4. Prowadzenie dokumentacji obecności pracowników w pracy oraz zwolnień od pracy - listy obecności. 
5. Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (plany urlopowe, wnioski urlopowe). 
6. Rozliczanie czasu pracy. 
7. Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie oraz kontrola ważności badań lekarskich pracowników. 
8. Prowadzenie dokumentacji związanej z rozwiązaniem umowy o pracę, w tym sporządzanie i wydawanie pracownikowi świadectwa pracy. 
9. Prowadzenie ewidencji szkoleń pracowniczych i zgłaszanie na szkolenia. 
10. Udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury. 
11. Współpraca z firmą zewnętrzną realizującą usługi w zakresie bhp. 
12. Sporządzanie sprawozdań dot. zatrudnienia i czasu pracy pracowników. 

3) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, w tym przyjmowanie od przedsiębiorców oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku poprzednim i współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kijewie Królewskim. 

4) Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży oraz robót publicznych i prac interwencyjnych (m.in. przygotowywanie wniosków, prowadzenie dokumentacji). 

5) Prowadzenie spraw dotyczących organizacji praktyk szkolnych i studenckich. 

6) Współpraca z sołtysami wsi oraz rozliczanie wydatków dokonanych przez sołectwa. 

7) Obsługa biura Rady Gminy Kijewo Królewskie, komisji i sesji w przypadku nieobecności pracownika, któremu przypisano te zadania w zakresie obowiązków. 

Szczegółowe obowiązki określi zakres czynności opracowany przez Wójta Gminy. 

IV. Warunki pracy na stanowisku: 

Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych. Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z rozkładem czasu pracy obowiązującym w urzędzie. Stanowisko pracy na I piętrze budynku. Bezpośredni kontakt z interesantami oraz instytucjami. Dodatkowe uciążliwości mogą być związane z użytkowaniem komputera oraz występowaniem czynników stresogennych. 

V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: 

W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kijewo Królewskie, w rozumieniu przepisów 
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%. 

VI. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 
5) kserokopie świadectw pracy – jeśli dotyczy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie/oświadczenie o dotychczasowym zatrudnieniu; 
6) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności; 
7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, o które kandydat się ubiega. 

List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.

VII. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie do dnia 21 grudnia 2022 r. do godziny 14:00 (nie decyduje data stempla pocztowego lecz data wpływu do sekretariatu urzędu) pod adresem: 

Urząd Gminy Kijewo Królewskie 
ul. Toruńska 2 
86-253 Kijewo Królewskie 

w zaklejonych kopertach, z podaniem imienia, nazwiska i adresu zwrotnego oraz dopiskiem: 

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. organizacyjnych i ds. kadr”. 

VIII. Informacje dodatkowe: 

O terminie przeprowadzenia testu a następnie rozmowy kwalifikacyjnej, zakwalifikowani do dalszego etapu kandydaci, będą poinformowani telefonicznie. 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu, nie będą rozpatrywane. 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.kijewo.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy 
w Kijewie Królewskim, ul. Toruńska 2.
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
1) oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż;
2) oryginały dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Brak w/w dokumentów będzie skutkował nie zawarciem umowy o pracę.

Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu bez podania przyczyny oraz nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.


Kijewo Królewskie, dn. 09.12.2022 r.

Wójt Gminy 
Arkadiusz Stefaniak 

pobierz ogłoszenie o naborze (149kB) pdf

pobierz kwestionariusz osobowy (199kB) pdf

pobierz klauzulę informacyjną (398kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Wójt Gminy Kijewo Królewskie (9 grudnia 2022)
Opublikował: Dorota Bukowska (9 grudnia 2022, 21:27:07)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1155